Humminbird

fredag den 6. juli 2012

Ufatteligt svineri fortsætter!!

Mere Østeruropæisk skrald der er efeterladt i vores fælles natur!?

Nu er jeg ved at blive "lettere" irrreteret... Under min sidste tur til søen sidste weekend, var der igen besøg af flere hold Østeuropæiske fiskere ( men der er vel dagligt besøg af 10 til 20 mand).. Det ene efterlod 20 øldåser, majsdåser og det andet 2 flasker vodka 7 øl dåser samt andet plosk madembalage - SUK.. Der er efterhånden ikke meget at stille op, prøv lige at forklare 3 mand der indtager 2 flasker vodka og 8 bajere at de skal rydde op efter sig selv!? De kan knap nok kravle tilbage til deres bil i den 5 hestes koger og efterfølgende sætter de sig ind i og køre væk!! Totalt sindsygt.. Dette sker jævnligt - jeg håber snart politiet tager det seriøst inden de kører nogen ihjel! Det skal siges at det flyder med skrald i området lige så snart vi ikke samler det op... Jeg håber snart at de rykker videre, da der efterhånden ikke er meget andet at fange i søen end små skaller, pinde gedder og selvfølgelige de enkelte store specimen fisk der har overlevet slagteriet! Selv de store flotte gråskaller i søen er decimeret og endt i gryderne...
KOM nu ind i kampen DSF!! Hvorfor er i så berørings angste  - fatter i ikke at der er et problem der ikke går væk af sig selv?? Skal disse typer begynde at tyvifske i de hellige jyske åer for i får fingerne ud - skam jer og sitk hovedet, mens vi andre rydder op derude:( føj
Så spørger jeg: Hvem har "stenene" til at tage dette emne op når vores nationale forbund eller fiskeri-ministeriet ikke magter det..

Jeg har desuden et fint brev fra fiskeriminsteriet som jeg vil poste en af de kommende dage, hvor det fremgår at det ikke er noget problem!!?? kommer disse mennesker aldrig ud?! Så er det godt at vi er nogen der hive dem ud fra deres fantasiverden, i deres politiske-pinochio næser...

// Peder Lichtenberg

Husk at Thomas Bjerre Larsen er igang med at indsamle info og billede materiale og jeg håber at alle vil send billeder, info og historier om deres oplevelser ved vandene, om det så må være ulovlige garn, tyvfiskeri osv. Jeg håber der er folk derude det også ser dette problem som vil hjælpe Thomas med at indsamle det fornødne bevis materiale, så vi kan få disse problemer belyst.
Send venligst materiale til: tbl@sportsfiskeren.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar