Humminbird

lørdag den 23. juli 2011

SÅ JEG I GANG!

Da jeg efter lidt over 3 måneders intensiv fiskeri holder ”fri” for at bruge tid sammen med min 3 dejlige unger og min MEGET forstående kæreste - har jeg endelig fået tid til at opdater min nye blog. Jeg vil i den kommende tid opdatere med billeder fra mit fiskeri - imellem tiden kan i lige nyde et billede fra min sandart tur den 1. juni, sammen med Steen ”medekonge” Lyngsøe. Jeg håber, i vil følge med her på siden i fremtiden. Næste udlands tur bliver den 21. august, hvor jeg igen tager til Nord Norge frem til den 1. september i jagten på de store helleflyndere, der svømmer rundt deroppe. Planen er at teste flere nye agn fra Svage Gear som jeg er tilknyttet, men vigtigst - at skrive en artikel sammen med Søren Beck om CATCH AND RELEASE til flere Europæiske blade - i Danmark vil den blive bragt i Fisk og Fri. 
Vi ses derude - Peder Lichtenberg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar