Humminbird

torsdag den 8. december 2011

Mikkel Matzen bliver fast skribent på bloggen!!


Det glæder mig at Kunne præsenterer Mikkel Matzen, som ny fast skribent på bloggen! Mikkel er en utrolig dygtig specimen fisker, som vil kunne bidrage med mange spændende nyheder fra hans eget fiskeri, samt store kendskab til fiskeri og metoder.. Så nu er det bare at følge med i fremtiden!! Så derfor skifter bloggen navn til "Lichtenberg og Matens".  Mikkel har skrevet en kort præsentation her:
”Jeg er Lystfisker med stort L! Jeg bruger al min fritid på fiskeri uanset sæson! Jeg fisker primært efter Gedder, Sandarter, Aborre og Karper. Når sæsonen tillader det bliver der også fisket en hel del efter havørreder og laks ved både kyster, åer og elve. Jeg elsker udfordringer og prøve noget nyt, derfor fisker jeg også efter mange andre spændende arter. For mig er det er ikke bare DET at fange en fisk, men hele oplevelsen; forberedelserne inden turen, spændingen ved nye vande og glæden, når at alt går op i en højere enhed og man fanger præcis det man gik efter.”

Vi ses derude!
Peder og Mikkel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar